Kontakt swimwear

Kontakt swimwear

kundtjanst1-sv

WAREHOUSE MOVE CHIQUELLE 📦

📦 BESTÄLLNINGAR: Alla beställningar inkomna 26 dec klockan 07:00 och efter beräknas att skickas ut i turordning f.o.m. den 7 januari 2020. Tack för ditt tålamod!

RETURNS: Due to Chiquelle's warehouse move all returns received after the 19th of December will be handled and processed during the first week(s) of January with a 2-3 weeks delay unfortunately. We sincerely apologize for the inconvenience, hope for your understanding and thank you for your patience.

Unfortunately, during our stock move, we are unable to register your return. We will process it as soon as the system allows us.

Please contact Klarna if you need help with extending your Klarna payment time.

EXCHANGES: Due to Chiquelle’s warehouse move all exchanges coming in after the 19th of December will not be handled before the 10th of January. Please place a new order with your new size or color and we will refund the shipping costs and handle your returned package with your exchange as a return. (2-3 weeks delay). We sincerely apologize for the inconvenience, hope for your understanding and thank you for your patience.

-

Vi är här för att hjälpa dig! Nedan har Chiquelles kundservice tagit fram och besvarat de mest vanliga frågorna. Tveka inte att mejla oss om du inte hittar svaret på just din fråga. Vår kundservice team är redo att besvara din fråga inom 24 timmar (vardagar)!

Kontakta vår kundtjänst genom att fylla i kontaktformuläret nedan eller skicka iväg din fråga till customercare@chiquelle.com!

Samarbete?

Samarbeten? Mejla oss på collaborations@chiquelle.com! Om ett samarbete skulle vara aktuell kommer vi att svara dig inom 48 timmar. XX Chiquelle-swimwear.com

1. Jag har inte fått/tappat bort min faktura -  Kan ni skicka en ny?

Om du har tappat bort din faktura rekommenderar vi dig att kontakta Klarna. Klarna AB tillhandahåller all vår fakturering och kan även hjälpa dig vidare med övriga fakturafrågor.

E-post: info@klarna.com. Klarnas kundtjänst: +46 (0)8 – 120 120 10

Du är självklart välkommen att kontakta oss om du är osäker eller har andra frågor.

2. Jag har inte kvar retursedeln - Hur gör jag?

Om du inte har kvar retursedeln ber vi dig att kontakta vår kundtjänst nedan. Vår kundtjänst kommer att skicka dig en ny retursedel via e-post som du kan skriva ut och använda.

Vid retur debiterar vi dig returportot på 49 kronor när vi tar emot och hanterar din retur.

3. Har min retur kommit in? 

Så fort vi mottagit och hanterat din retur kommer en bekräftelse på din retur att skickas via mejl. Om du inte får någon bekräftelse inom 2 veckor från och med att du skickade returen till oss ber vi dig att kontakta oss så hjälper vi dig. 

Vad kostar frakten?

Hur lång är leveranstiden?

Kan jag ändra/avbeställa en order?

Hur kan jag returnera en vara?

Hur kan jag byta en vara?

Min faktura är felaktig - hur gör jag?

Jag har inte fått någon orderbekräftelse?

Jag vill bevaka en slutsåld produkt - Hur gör jag?

Har ni några fysiska butiker?